7 Mayıs 2020 Perşembe

MAYIS 2020



Merhaba çok pek çok sevgili okurcum.
Ne var ne yok oralarda. Bazılarınızın neler yaptığını yazdıkları yazılardan az çok biliyorum. Sanırım virüsün iyi yanlarından biri de daha çok blog yazısı yazıp okumak. Yazmak kısmını ben pek beceremesem de okuyorum :) 
Neler yaptım bakalım nisan ayında. Ay bir kere çok güzel bir meydan okumayı geride bıraktık ben yazarken okurken yorumlaşırken de çok çok eğlendim bir teşekkür Ezgi hanıma :)
Amma velakin ramazan ayı ile birlikte yazı yazmam zor oldu tamamlayamadım :( (gözyaşım pıt)
Sonracığıma sanırım biraz virüs ile yaşamaya alıştım diyebilirim eski zamanlarda ki depresif halim yok. Ama yalan yok dört günlük sokağa çıkma yasağında bir tuhaf olmadım değil son gün patladık evde ki ben ondan sonrada 4 gün daha evde kaldım tam çıldırmalık :(
Bol bol temizlik yaptık sevgili eşim evlilik hayatımız boyunca ilk defa cam silip yerleri de beraberinde sildi :D Ay boyu da uzun bir güzel sildi maşallah :D Ben hiç yetişemiyordum zaten düşerim diye de korkuyorum :D :D :D
Sonraaaa kendimizi yemeğe vurmadık ekmek pide yapmadım hamur işi çok az. Ama biz çekirdek ve çaya düştük arkadaşlar her akşam çocuklar uyuduktan sonra çıt çıt çıt :D
Bir de bu arada bir kaç film izleme şansım oldu iki kitap bitirdim. Ramazan için türkçe kuran hatmine başladım valla baya iyi gidiyorum hayrolsun :D
Ama iftarlar bir garip bir boynu bükük değil mi sizce de :( Hele de ailem olmadan :(
Bu fotoğraf bizim evli ilk iftarımızdı hala saklıyorum çok tatlış geliyor bana :D







Çocuklar iyiden hallice dün zoomdan bir iş toplantısına katıldım Keremiko öğlen uykusundaydı sona doğru uyandı vallahi en son sesi kapatıp hadi ben kaçıyorum gibi bir şey oldu :D :D
Sonraaa ah 23 Nisan şahaneydi bu sene Levent daha bilinçliydi hevesle cam süsledik bayrak astık bayraklar aldık. Akşam balkonda el çırptık İstiklal Marşını okuduk. İnsan hem hüzünleniyor hem de mutlu oluyor tuhaf şey. Aaa bir de bir gün sokakta böyle bağrışmalar falan var dışarı çıktık ne oluyor diye. Sonra aa çıktı çıktı diye millet gaza geldi meğer bizi arıyorlarmış da zili bulamamışlar ben hayırdır falan dedim. Bir adam camınızı süslü görünce size 23 nisan kolisi getirdik dedi. Şimdiiiii bir önce hırsız mı bunlar dolandırıcımı diye baya bir sorguladım :D :D Kimsiniz nereden geliyorsunuz falan diye sordum neyse adam da anladı galiba tedirgin olduğumu yok abla derneğiz biz falan neyse küçük kutu bıraktı eve. Önce bir güzel çamaşır sulu su ile sildik içini bir açtık vuhuuuu bir sürü ıvır zıvır vallahi gözlerim doldu. Hala iyi insanlar var ne güzel :) Kardeşime kolinin fotoğrafını gönderdim "hepsinin kanserojen olması dışında sorun yok " dedi kes beeeeğ dedim bende :D


Sonraaa bulduğum her yemeğin üzerine beşamel sos yapıp fırına verdim :D Kabaklı patatesli mantarlı makarnalı aklınıza ne gelirse :D










Çilek ve erik mevsimi de geldi ramazan da pek yenmiyor ama çok seviyorum :)




İşte böyle sevgili okurcum öyle böyle Nisanı da geride bıraktık. Mayıstan pek umutlu değilim bütün hevesim Haziran da bakalım neler yaşayacağız.
Bolca sağlıklı günler dileyerek veda ediyorum hoşça ve huzurla kal oralarda :)

4 yorum:

  1. 23 Nisan kolisi ne güzel bir düşünce. İlk kez duydum. İyi insanlar iyi ki var.
    Bu sene 23 Nisan'ı sokaklarda kutlayamadık ama farklı bir coşku vardı. Bence herkes daha coşkulu kutladı. Ev süsleme, çocukları güzelce giydirip fotoğraf ve video çekme olayı çok hoşuma gitti. Bence bu bir gelenek haline gelmedi. Tabii evimizden çıkalım, sokaklarda da kutlayalım ama bayram coşkusu evlere de girsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bu yıl herkes çok daha çoşkulu kutladı. insan evde çok şeyin kıymetini bildi umarım kısa süre de unutmaz :)

      Sil
  2. kolü konusundaki ince düşünceye bayıldım, ben de ilk kez duyuyorum. Biz de balkonlardan çok coşkulu kutladık 23 Nisanı da 19 Mayısı da mahallemizde. Benzer günler yaşıyoruz evlerde, sürecin daha iyi sonuçlara yaklaştığı günler yaşıyoruz. Evlerden bir nebze çıkacağımız günler yakındır. Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende koli düşüncesine bayıldım :) inşallah seneye çok daha çoşkulu şekilde sokaklarda kutlarız :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...