11 Haziran 2020 Perşembe

HAZİRAN 2020

Nerdeydim nerelere geldim... dırı dırı dırı
Ay yine ne çok olmuş yazmayalı. Ama ramazan da ben hep böyle oluyorum ya evde de olsam hep koştur koştur...



İnan hiç vakit bulamadım. Çok da özledim buraları...
1 Haziran itibari ile de işe döndüm malum. Geçen hafta o kadar yoğundu ki iş ancak bugün fırsat bulup yazı yazabiliyorum.
Nasıl geçiyor günleriniz. Ben daha sakinim ama yakınımda bir vaka duyunca da aşırı tedirgin oluyorum. Maske ile çalışmak gerçekten çok zor bir de klimalar da çalışmıyor yanıyoruz dostlar yanıyoruz :(
Mayıs ayı nasıl geçti diye dönüp baktığımda tek söyleyebileceğim sakin...






Her gün aynıydı çocuklar akşam iftar sahura kadar otur sahur tekrar yatış.
Arada işe geldim. Ekmek yapmadım pide yapmadım :D Kilo almadım :D (hala emzirmemin etkisi büyük :D )
Öyle böyle geçti günler ama en kötüsü bayramdı :( Hiç bayram gibi değildi... Çok fazlaca buruk. Sabah neşe ile kalktık giyindik aile fotoğrafları çekildik...
Sonra hazır giyinmişken herkesi görüntülü aradık değişik oldu tabi ama anılarımızda hayli yer edineceği kesin...



Senin nasıldı bayramın bizim gibi buruk olanlardan mı :(


Annemlere her gidişimde muhteşem eşyaları ile fotoğraflar çektim :D





İşte böyle sevgili okurcum sahalara döndüm umarım çoook güzel yazılar yazarım.
O zaman hoşça ve huzurla kal oralarda... 

6 yorum:

  1. olsun hadi artık geçti her şeeey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deep;
      umarım her şey dediğin gibi olur :)

      Sil
  2. Umarım bu dönem biter ve maskesiz dönemlere geçeriz. Günlük işler için çıktığımda ben de boğuluyor gibi hissediyorum ama dikkat etmek gerek :) Sağlıklı günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gonca;
      umarım kısa süre de gerçekleşir :) gerçekten öyle klimalarında kapalı olması daha da kötü :(

      Sil
  3. sevgili ilkay;
    o kadar zor ki gerçekten anlatılmaz yaşanır :( amin amin çok amin ve hoş buldum çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bu sıcakta maske ile çalışmak gerçekten zor oluyordur. Ben pazarda dolaşırken takıyorum da çok bunalıyorum. Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...