24 Haziran 2020 Çarşamba

İÇİMDEKİ YAZ NE GİYDİ 1

Hellloooooooğğuuuv !
Merhaba sevgili okurcumlar.
Ne var ne yok oralarda nasıl gidiyor koronosal durumlar :(
Biz de değişen bir şey yok.
İşe devam karantinaya dönemsel devam. Geçen hafta ilk defa dışarı çıktık tenha bir kumsal bulup çocukları kumla oynattık ama ecel terleri döktük :( Yok insanlara yaklaşmayalım oraya dokunmayalım of ne zor be bitsin gitsin artık bugünler :(
Neyse ben apayrı bir yazı dizisi ile geldim geçenlerde aldığım yazlık kıyafetleri paylaşmıştım ya hani bu hafta da üzerimde paylaşayım bir hafta boyunca ne giydim yazısı yazayım dedim :)
Umarım seversin sevgili okurcum. İşte başlıyoruuuuz kemerleri bağlayın :D

Pazartesi:



Salı:



Çarşamba:



Perşembe:



Cuma:


İşte bu kadar nasıl buldun bakalım. Umarım bu yazı dizimi beğenir okursun da ben de tekrar yazmak için şevk duyarım :) Genel olarak çiçekli ve etekli giyinmeyi sevdiğimi anlamışsındır :D 


4 yorum:

  1. hepsi çok güzel sağlıkla mutlulukla iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yüreğimin iklimi;
      Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

      Sil
  2. Bayıldım bu yazı dizisine. Lütfen devam et. Benim favorim pazartesi kombinin oldu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      güzel yorumun için çok teşekkür ederim :) uzun zamandır yoksun merak ettim seni :) pazartesi benim de en sevdiğim kombinlerden :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...