12 Haziran 2020 Cuma

YAZ ALIŞVERİŞİM 2020

Evvvet sevgili okurcumlarım o sandalet al-ın-dı !!!
Hangi sandalet derseniz hemencecik sizi şu yazıya alacağım :D tık tık
Şimdi karantina döneminden önce aldıklarımda var işe başlayınca aldıklarımda hatta kız kardeşlerimin ilk maaş hediyeleri de var bu yazıda bakalım sen de beğenecek misin sevgili okurcum :)
O zaman neler aldım gelsin bakalım :)



Bu yukarıda gördüklerinizi askı nişantaşı'ndan aldım. Üstteki gömleğe bayıldım eteklerle o kadar güzel duruyor ki kalp kalp kalp. Alttaki elbiseyi de ben tunik niyetine aldım ve süper oldu boydan da kurtarıyorum zaten :D 



Ve o meşhur sandalet yukarıda olan :) Zara nın kız çocuk bölümündeki ayakkabılar bana daha çok hitap ediyor ona karar verdim ikisini de oradan aldım ve bayıldım bunlara da çok kalp...




Bunları daha yeni aldım LCW den kargoda hala gelmedi üstekine bayılarak aldım :) Alttaki de gömlek dışında giyecek hiç bir şeyim olmadığının farkına varınca aldım :D :D




Ve gelelim en bomba parçalara :) Kız kardeşlerim çalışmaya başladı ve ilk maaş hediyesi olarak bana kadriye baştürkten yukarıda ki tulumu ve Freshscarfs dan da alttaki eşarbı aldı. O kadar benlik bir kombin ki :) Ve o kadar güzel oldu ki tulumda kısa boyumdan yırttım yine dökümlü harika durdu. Freshscarfı hep duyardım ama hep açık renkli manken kullandıkları için esmer birine yakışır mı yakışmaz mı anlaşılmıyordu ama bu yeşile bayıldım. Ve dokusuna da hiç bozulmuyor ve çok güzel duruyor şiddetle tavsiye ederim. Fiyat açısından da çok uygun gerçekten.

Ve gelelim neden bu kadar alışveriş yaptığıma karantina döneminde dolabımı o kadar seçtim ki. Bir de ben tesettürlü olalı dört yıl oldu ilk aldıklarımla son aldıklarımın arasında dağlar kadar fark var. O kadar kumaştan anlamıyor muşum ki hep sentetik ürünlerle doldurmuşum dolabımı. Ama şimdi hem bir tarzım var hem de nasıl alışveriş yapılır biliyorum gibi :)

İşte böyle sevgili okurcum. Nasıl buldun bakalım aldıklarımı senin bana tavsiye edeceğin markalar var mı :)





12 yorum:

  1. Hepsi de çok güzel. Güle güle kullan. Şıkır şıkır giyinip rahatça çıkıp gezeceğimiz zamanlar başlıyor yavaş yavaş inşallah. 👍👏👏😊🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Yıldız;
      Güzel yorumun için çoook teşekkür ve çok amin :)

      Sil
  2. Hepsine bayıldım ama o ilk gömlek var ya beni kalbimden vurdu. Senin yeni cicilerin kardeşlerinin de yeni işleri hayırlı uğurlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kelimezade;
      ben de o gömleğin fanıyım çok çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için :)

      Sil
  3. ooooo maşallah maşallah her şey çok güzel hem de nişantaşından ooooo sosyeteee hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deep;
      aaa lütfen sosyeteden ne eksiğimiz var allah aşkınaaaa :)

      Sil
  4. Ayyyy hepsi çok güzel gözüküyorrr *-* Hepsini güle güle giy :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gonca;
      çooook teşekkür ettim güzel yorumun için :)

      Sil
  5. Tuluma bayıldım. Yeşil benim en sevdiğim renklerden. Haki yeşilini kendime çok yakıştırırım. Ona yakın bir şey görünce çok beğeniyorum.

    Hepsini iyi günlerde giyersin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      tulumu bende çoook beğendim tesettürlüler için yazlık ince kıyafetler çok iyi oluyor ve tulumda tam o kumaş :) çok teşekkür ediyorum her şey için :)

      Sil
  6. Çok hoş parçalar, güzel günlerde giyin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mor düşler kitaplığı;
      çok teşekkür ederim amin inşallah :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...