7 Temmuz 2020 Salı

TEMMUZ 2020

HELLOOOUUĞ gençler ve daim genç kalan bizler şaka maka merdiven 30'a dayanmış aa dostlar :(
Bu giriş neden böyle oldu biliyor musun bu ay oğlum dört yaşına giriyor. Kendime durup durup oha iki çocuğum var ya benim... diye hatırlatıyorum o da sağ olsun yaşlandığımı bir kez daha yüzüme vuruyor.
Kalpler kırık duygular buruk gözyaşları pıt.




Haziran levelini geçip temmuza ulaşann siz sevgili okurcumlar ne var ne yok bakalım oralarda bu ara pek blog yazısı girmiyorsunuz hayırdır siz :D
Benim haziranım diğer aylara göre nispeten daha iyiydi. Az buçuk normalleşmeye başladık. Malumunuz işe de dönüldü maskeli hayat çok zor :(






Ve sürekli kurumumuzda pozitif vakalar duyuyoruz :(
Umarım tez zaman da gidersin sevgili hastalık yeter bu kadar Türkiye turu bence...
Onun dışında çocukları kumsala götürüyoruz ikidir. Kamp sandalyelerimizi alıyoruz eşim ve ben denize girmiyoruz çocuklarda diğer insanlardan uzakta kumda oynuyorlar gerçekten çok iyi geldi çocuklara...
Bu arada keremikoyu sütten kestim bu ay umarım kesintisiz uykular çok yakındır dinimiz amin :D :D
Bol bol yedik içtik ve diyete başladık bu ay bir kilo verdim darısı temmuz ayına inşallah :)






Öyle işte sevgili okurcumlar yeni normale alışmaya çalışarak hayata devam ediyoruz.
Bu arada yeşilin kızı Anne kitabını okudum ve dizisine başladım öyle güzel ki :)
Şimdilik...
Hoşça ve dostça kalın oracıklarda :)

3 yorum:

  1. eskiden ne kadar da yolundaymış her şey şimdi şimdi anlıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili burcu kesinlikle öyle bir şeylerin değerini umarım anlarız bu zamanlarda...

      Sil
  2. Korka korka yaşadığımız br yaz oluyor maalesef. ''Anne'' dizisinin kitabı da olduğunu bilmiyordum. Çok hoşuma giden bir diziydi ,kitabı da kesin öyledir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...