24 Temmuz 2020 Cuma

YEMEK MİMİ

Bu ara mimlerden gidiyorum sevgili okurcum. 
Bu mimi sevgili Deeptone da gördüm ve ay hemen yapmam lazım dedim :)
İşte sevgili deep'in o güzel mimi :) tık tık
Ve benim cevaplarım :)

1) İlk yaptığınız yemeği hatırlıyor musunuz ?

İlk net olarak yaptığım yemeği gerçekten hatırlamıyorum. Annem bizi çok el bebek gül bebek büyüttüğü için pek mutfağa girmezdim. Üniversiteye gittiğimde arkadaşlarla aşure yapmıştık kız kardeşim herkesin ilk yemeği patates yemeği olur ablamın yaşına gelince ilk yemek aşure oluyor demişti :D :D (not: ay keşke olsa da yesek :( )


2) Yemekten en zevk aldığın yemek ne ?

Allahtan pek sevgili eşim bu sayfayı okumuyor yoksa bu cevabımdan sonra fena kalaylardı beni. Çünkü yemekten en zevk aldığım şey makarna... Her türlüsü soslusu kıymalısı yoğurtlusu spagettisi pennesi yani hepsi. Eşim de hiç makarna sevmiyor :(



3) Dünya mutfaklarını seviyor musunuz ? En sevdiğiniz Hangi ülkenin mutfağı ?

Yeniliklere çok açık bir insan değilim sanırım tat konusunda. İtalyan mutfağına bayılmıştım ama damak tatlarımız çok yakın :P



4) Yemeyi hiç sevmediğiniz bir yemek / yiyecek var mı ? Varsa nedir ?

Sanırım et ve türevleri :( Yarı vejeteryan sayılırım köfte dışında et yemeği hiç sevmiyorum. Ve eti severek yiyen insanlara çok özeniyorum. Bu duruma çok üzülüyorum çünkü demir eksikliğim var :( 

5) Dışardan veya dışarıda en çok hangi yemeği yiyorsunuz ?

Sanırım fast food. Pizza hamburger döner lahmacun of of allahtan karnım tok bir şekilde bu postu yazıyorum :D :D 


6) En sevdiğiniz tatlı nedir ?

Ben çikolatalı tatlıları seviyorum ayrım yapamam hepsi benim bebeklerim :D 




7) En sevdiğiniz içecek nedir ?

Önce su sonra soğuk kahve :) Bu yaz hasta olurum korkusu ile pek tükeetmesem de favorim her daim soğuk kahve :) 


İşte böyle sevgili okurcumlar. Sizin yemeklerle aranız nasıl bakalım :) Beğenen herkesi davet ediyorum :)

10 yorum:

  1. Ayyy resmen cevaplarımız aynı gibiiii *-* Tüm tatlıları seven ve yaptığı ilk yemeği hatırlamayan birini görmek beni gerçekten mutlu etti. Herkes ilk yaptığı yemeği hatırlıyor ben hiçbir şey hatırlamıyorum o yüzden senin de hatırlamıyor oluşun beni mutlu etti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gonca;
      yaa çok sevindim cevaplarımızın aynı olmasına :) haha vallahi gram hatırlamıyorum düşünüyorum düşünüyorum demek ki çok anlam yüklememişim bu olaya :D

      Sil
  2. hehe hem komikli hem tatlı anlatmışsın yineee :) çikolata ve muz en sevdiğim şeyler, yani kakao :) hamburger menü ve iskendeeer :) penne en sevdiğim yaaa :) demek patates ve aşure hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deep;
      aha güzel yorumun için çok pek çok teşekkür :D penne ye ben de bayılıyorummm :P

      Sil
  3. Ne güzel bir yemek mimi. :)
    Makarna sevilmez mi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mert;
      Gerçekten makarna sevilmez miiiiiğ :)

      Sil
  4. Hepsi bir harikaa yemeklerinn👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nuray çiçek;
      çok teşekkür ediyorum güzel yorumunuz için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...