17 Temmuz 2020 Cuma

YAZ MİMİ

O zaman Merhabalar sizlere pek sevgili okurcumlar :)
Baktım bu ara buralar pek sessiz o zaman neden ben bir mim yapmıyorum ki diye kendime sordum ve yapsam acaba ne mimi yaparım diye de sordum. Olsa olsa yaz mimi olur dedim ve başladım soruları yazmaya. Şöyle tatlı sıkmayan tek cevaplı bir mim gelsin o zaman :)
Nasılmış bakalım senin yazın :)



* Dondurma mı / Meybuz sorbe mi ?
Ben buzcuyum ya ! Şöyle çatur çutur buz yemeğe bayılırım :P



* Kavun mu / Karpuz mu ?
İkisini de çok severim ama sanırım Karpuz daha ağır basıyor :P


* Köy tatili mi / Deniz tatili mi ?
Oldum olası köye gitmeyi sevmiyorummm ama hala da gidiyorum :( Deniz tatili tabi ki :D


* Otel mi / Pansiyon mu ?
Yıllardır pansiyonda kalıyoruz. Bir yere bağlı kalmak pek benim tatil anlayışıma göre değil sanırım.

* Deniz mi / Havuz mu ?
Kesinlikle deniz :)

* Mayo mu / Bikini mi / Haşema mı ?
Ben malumunuz haşema giyiyorum ama hiiiiç rahat olmadığını hepsini giymiş biri olarak söyleyebilirim :( Çünkü çok zor kuruyor :(

* Yüzmek mi / Güneşlenmek mi ?
Ben esmer bir insanım. Kışın güneş görsem yanarım o derece bir tenim var bu yüzden güneşlenmeyi pek sevmiyorum :( O yüzden yüzmek yüzmek yüzmek...

* Sandalet mi / Terlik mi ?
Aslında rahatlık bakımından terlik ama şıklık bakımından sandalet seviyorum ben :)



* Elbise mi / Etek mi ?
Sanırım etek hatta her mevsim etek :)

* Yaz mı / Kış mı ?
Blog isminden de anlaşılacağı üzre yazcıyız biz :D

Evet sevgili okurlarım beni okuyan tüm bloggerları davet ediyorum bana yorum yazarsanız çok sevinirim. Ben de bir kaç arkadaşımı mimliyorum ve yazılarınızı bekliyorum :)

Sevgili Austenzede
Sevgili Deep
Sevgili Şule 
Sevgili sessiz kaldım
Sevgili kitap gizi
Sevgili Momentos
Sevgili akela 
Sevgili yüreğimin iklimi
Sevgili İlkay

21 yorum:

  1. mim için sağol cevapladım arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yüreğimin iklimi;
      çooook teşekkür ediyorum beni çoook mutlu ettiniz arkadaşım :)

      Sil
  2. Bu yaz farklı bir yaz oluyor ama güzel bir mim olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yankım ve gölgem;
      gerçekten çok farklı bir yaz.. Eski yazları özlediğimden sebeb hep bu mim :( çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

      Sil
  3. Yaaa tam ne kadar güzel bir mim olduğunu düşünüyordum ki mimlenmişimmm. Görünce tepkim "Yiaaa beni de mimlemişşşş *-*" olduu. Yapacağım bunu mutlakaaaa :) Bu arada kullandığın görseller de çok cicii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gonca;
      yaaa bende senin yorumunu okurken tam olarak o tepkiyi verdim :) çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :)

      Sil
  4. Blogunuzu takipteyim bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yahya aydoğmuş;
      o zaman bloğuma hoş geldiniz :) tabi ki gelirim :)

      Sil
  5. heey tenk yuu, yüreğimin ikliminde gördüydüm de ne hoş mim hazırlamış bizim minnoş demiştim, ay görmemişim mimlendiğimii. hıhım bugün yarın filan yaparım kuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deep;
      ay yorumunu gözlerimden kalpler fışkırarak okudum :) bekliyorum senden de muhteşem yaz kokan cevaplar :)

      Sil
    2. heeey daptıııım, dünkü "yemek mimi" ni de okusan yaaa :)

      Sil
    3. sevgili deep;
      harika olmuş mim çok teşekkür ederim. Yemek mimine de bayıldım hemen yapacağım çünkü tam benlik :D

      Sil
  6. Çok güzel bir mim. Ben de yapıyorum hemen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili irem can;
      yaaa çok teşekkür ediyorum merakla beklemedeyim :)

      Sil
  7. çok şirin, çok ferah, dinlendirici bi mim olmuş. ben de yapacağım sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kedikedikedi;
      çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için mutlaka yapın çok severek okuyacağım :)

      Sil
  8. sevgili ilkay;
    güzel sözlerin için çok teşekkür ederim merakla mimini beklemekteyim :)

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir mim olmuş blogumda bende yer verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili özlemsaglam;
      Ay mutlaka yapın çok sevinirim :)

      Sil
  10. Çabucak okunan ve biraz daha sürse denilebilecek türden :) Belki de bu sene yazın güzelliklerine biraz uzak kaldım diye hoşuma gitti :) Neşeli sevgilerle, umutla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mutlu anlar koleksiyoncusu;
      çooook teşekkür ederim güzel sözleriniz için çok mutlu ettiniz beni :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...