18 Nisan 2020 Cumartesi

MEYDAN OKUMA 16/4

Merhaba sevgili okurcum meydan okumamız tüm hızıyla devam etmekte. İşte dört numara...

4. Evindeki nostaljik ya da antika bir objenin fotoğrafını hikayesi ile bizimle paylaşmak ister misin?


Bu aralar çok moda olan vintage akımına bayılıyorum. Aslında eski olan ürünün günümüze uyarlanmış halini daha çok seviyorum. Bu fotoğrafta görmüş olduğunuz daktilo eşimin bana hediyesiydi. Benim böyle şeyleri çok sevdiğimi bildiği için kendi dükkanında unutulup giden bu daktiloyu temizlemiş ve bana getirmişti. Böyle ansızın gelen hediyeler her zaman insanı çok sevindirir ya ben de çooook çoook mutlu olmuştum. Şimdiler de daktilomu kaldırmak zorunda kaldım malumunuz evde iki küçük canavar var bir keresinde üzerinde zıplıyordu... Anında kaldırdım biraz daha büyüsünler de yine kütüphanemde ki yerini alacak inşallah :)

12 yorum:

  1. Çok çok çok güzelmiş,eşini tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kiremithanem ;
      çok teşekkür ederim ben de tebrik ettim gerçekten çok güzel bir hediye :)

      Sil
  2. avukat olan kuzeniminde var daktilosu 65 yıllık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yüreğimin iklimi;
      ne kadar güzel böyle tarihi olan şeyleri çok seviyorum :)

      Sil
  3. Çok hoş arada belki onda küçük notlar yazıp göndermelisin sevdiklerine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili uzmanamator;
      sanırım benim daktilo biraz süs için çünkü mürekkeb kaçırma gibi bir sorunu var :(

      Sil
  4. bayıldım.. çok güzel bir hediye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili hanife ertaş;
      çoook teşekkür ediyorum güzel yorumun için :)

      Sil
  5. Ne kadar güzel bir hediye. Çok beğendim bende. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili akela;
      çoook teşekkür ediyorum beğenmene çok sevdindim :)

      Sil
  6. Çok güzel görünüyor daktilo. Tam kitaplıkta sergilenecek türden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      hele de beyaz kütüphanede turuncu rengi ile çok şık oluyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...