16 Nisan 2020 Perşembe

MEYDAN OKUMA 16/2


Ve evet geldik meydan okumanın ikinci gününe. Başlıyorum o halde sevgili okurcum.


2.Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir? 


Karantina da en çok mutfak da bulunuyorum sanırım. Kahvaltı öğlen akşam akşam üzeri çay...
Ama en çok sevdiğim vakit eşim çocuklarla ilgilenirken ben tek başıma kapımı kapatıp müziğimi açıp bulaşıkları toplamak ya da yemek pişirmek. Şu süreçte pek yalnız kalamıyorum ki yalnızlığı çok severim. Tek yalnız kalabildiğim zaman bu bir de yatmadan öncesi :D Sanırım benim için   karantina= mutfak.


11 yorum:

  1. Mutfakta olmayı ben de çok severim. Bir şeyler yapmanın ve yaptığın şeylerin beğenilmesi ayrı bir keyif veriyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili hanife;
      vallahi evde tek yemek pişiren benim beğenselerde beğenmeseler de el mecbur yiyecekler :D :D :D

      Sil
  2. Bu dönemd3 ayrı bir mutfapım olsaymış dedim o bile lüksmüş 🤗🤗🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili uzmanamator;
      gerçekten eskiden yaptığımız her şeyin bir lüks olduğunu anladığımız dönemdeyiz :(

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. sevgili deeptone;
      ah hiç sorma sürekli bir şeyler pişiriyorum :D

      Sil
  4. bende severim mutfakta şarkı açıp dinlemeyi keyifli oluyor 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sessizkaldım;
      en ama en sevdiğim şarkısız müziksiz bir şey yapmak bana göre değil :D

      Sil
  5. sevgili ilkay özgür;
    çaydanlığımı çoook severek almıştım beğenmenize çok sevindim :D

    YanıtlaSil
  6. Yalnızlığı ben de severim. İnsan günde birkaç dakik bile olsa yalnız kalmak istiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      bazen gerçekten çıldıraaasım geliyor :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...