25 Nisan 2020 Cumartesi

MEYDAN OKUMA 16/11

Bugün ki meydan okuma bu saate kaldı sevgili okurcum ama son dakika da olsa yetiştim sayılır.
Gelelim bugün ki sorumuza 
11. sosyal medyanın 3 iyi ve 3 kötü özelliği hakkın da konuşalım ?




İyi özellikleri;
1.Artık çok şey hakkında bilgimiz var. Paylaşımlardan iyi kötü her şeyi öğrenebiliyoruz.

2.Ve yalnız olmadığımızı gösterdi. Aynı sıkıntılardan herkes geçiyormuş görmüş olduk. 

3.Ve kendimizi anlattığımız bir yer aslında herkesin söyleyecek ne çok şeyi varmış onu görmüş olduk.

Kötü özellikleri;
1.Kesinlikle çok ama çok yalancı. İnsanı mutsuzluğa sürükleyecek kadar yalancı. Toz pembe hayatlar insanı büyülüyor ve sürekli bir mutsuzluğa sürüklüyor.

2.Çok acımasız. İnsafsız. Gizli hesaplar ardında insanlar istediklerini söylüyor karşındakinin ne düşündüğü umurunda bile değil. Ölüye de diriye de hiç saygısı yok.

3.İyi yönde de kötü yönde de çok ama çok özendirici. Bilinçsiz ve cahil insanları peşinde sürükleyen çok insan var.

Ay yazarken bile yoruldum çünkü üzerinde çok ama çok söyleyecek yazacak söz var. Ne desek boş bu devir sosyal medyadan yaşanıyor.

5 yorum:

  1. gerçekten öyle bu devir sosyal medyada yaşanıyor. gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sessiz kaldım;
      öyle artık sevincinde üzüntünde hep sosyal medya da paylaşacak değeri yoksa olay bile güzel gelmiyor artık :(

      Sil
  2. Sosyal medyanın benim için en kötü yanı kendimi sürekli birilerini kıskanırken bulmam. Bir ara ciddi bunalıma girmiştim. Çok şükür bir derdim,sıkıntım yok ama sanki herkes benden daha mutlu, daha başarılı, daha güzel, daha sosyal gibi geliyordu. Hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını ve insanların sadece mutlu anlarını paylaştığını fark edince eskisi kadar etkilenmemeye başladım. Yeni bir şeyler öğrenmek içinse ideal ortam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      ben de sürekli anneliğimi sorguluyordum ki hala sorguluyorum sanki onlarda her şey toz pembe ben cinnetlik bir olay yaşıyorum :D :D :D

      Sil
  3. sevgili ilkay özgür;
    hem de ne bağlanmak... elimiz kolumuz artık sosyal medya... duygulara gerçekten yer yok sosyal medyada..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...