23 Nisan 2020 Perşembe

MEYDAN OKUMA 16/9

Sevgili okurcumlar bakınız bu soruyu çok sevdim çünkü boğazı büyük biriyim :D


9. Sandviç sevenlerden misin? Kendi uydurmuş olduğun efsane sandviç tarifini vermek ister misin? Ne de olsa sandviç candır! Ama senin efsane yemeğin başkaysa, onun tarifini ver. Nasıl olsa tarif deneyecek bol bol vaktimiz var.

Ah ben bayılırım sandviçtir ekmek arasıdır tosttur :P Kendim uydurmadım ama yediğim bir yerden çalarak yaptığım bir tost var. Üniversitede ki kantinde yapıyorlardı bu tostu. Kendimizi ödüllendirdiğimiz zaman yiyorduk :P Hemen kağıdı kalemi hazırlayın :D
Öncelikle Patatesleri kızartıyoruz (nereden çıktı demeyin devam edin)
Sonra yeşillikleri ve domatesi doğruyoruz.
Kornişon salatalık turşusu da hazır.
Ekmeklerimizi tost makinesine alıyoruz içine kaşar koyuyoruz ve tost oluyor. Sonra arasına patates kızartması yeşillik turşu domates ekliyoruz. Severseniz ketçap ve mayonez kardeşlerden sıkıyoruz ve taaa daaa :P


dip not: bakın sizin için üşenmedim tüm üniversite arşivi mi taradım ve fotoğrafı buldum :D

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. sevgili yüreğimin iklimi;
      teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Mm çok güzel gözüküyor! Ben de en yakın zamanda denemem istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili aysu;
      çoook teşekkür ediyorum mutlaka deneyin :D

      Sil
  3. buna bursada bonfrit diyolarmış eşim bana bursada sen hiç ekmek arası pattes kızartması yedin mi demişti ilk tanıştığımız zamanlarda o kadar garibime gitişti ki ama şimdi benim ofisin orda küçük bir büfe var oğlumla çalışırken haftada bir yerdik ödül olarak :) çok lezzetli oluyor cidden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili uzmanamator;
      aa hiç bilmiyordum. kesinlikle çok iyi ve teşvik edici bir ödül :D

      Sil
  4. Valla çok güzel yenir :D Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili esseve;
      aşırııı güzel yeniyor evet :D sahura yapsam mı ne yapsam yaaa :D

      Sil
  5. bizim yurdun kantininde de yapıyorlardı bu tosttan canım çekti şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili hanife ertaş;
      aaa demek ki kantinlerin ortak menüsü :) hangi şehirde okumuştunuz :)

      Sil
  6. sevgili ilkay özgür;
    ben de her şeyi çok seviyorum ya bir sebzenin her halimi güzel olur :P

    YanıtlaSil
  7. Bizim üniversite kantininde de buna benzer bir tost yaparlardı. Adı tostburgerdi :-) Bayıla bayıla yerdik valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule,
      insan öyle özlüyor ki bazen üniversite zamanlarını :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...