22 Nisan 2020 Çarşamba

MEYDAN OKUMA 16/8

Hiiiiç lafı dolandırmadan direkt soruya geçiyorum :)

8. 24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin ? Maceralarını çok merak ediyorum. 


Bakın şu sıra evin içinde dört nala koşan ruhum özgür kalmak istiyor bu yüzden kesinlikle birlikte olmak istediğim çizgi kahraman Heidi :)
Çünkü neden sabah kalkıp güzel bir kahvaltıdan sonra ver elini dağlar. Peter ile keçi otlatırız oradan oraya koştururuz sonracığıma çiçek toplarız. Keçilerden süt içeriz (hiç içmedim ama onu kırmam :D )
Büyük Babanın bahçesinde ki koca ağacın gölgesinde otururuz. Bakınız yazarken bile ruhum bir hoş oldu hayali bile güzeldi :D



Sevgili korona çık git artık hayatımızdan lütfen :(

7 yorum:

  1. Dün blogumda çocuklar için filmler paylaştım içinde Heidi de vardı mutlaka açıp izlemeni tavsiye ediyorum yayın içinde filmin direk link ide var..
    Heidi harikadır!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kiremithanem;
      yazılarınızı çoğunlukla severek okuyorum film yazısı da çok güzeldi heidi filmini tesadüfen trt çocuk kanalında izlemiştim çook güzeldi :)

      Sil
  2. sevgili ilkay özgür;
    o kadar üzülüyorum ki... ben bir bahar aşığıyım... içim paramparça :(

    YanıtlaSil
  3. Evde oturmak herkesi bunaltmış. Şu salgın bir geçse kendimizi kırlara atacağız gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      ahh keşke bir an önce allahım şu mübarek ayda inşallah hayırlı haberler verir :)

      Sil
  4. Şu günler bir geçse hayırlısıyla.. Hepimiz Heidi gibi kırlara atacağız kendimizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili akela,
      vallahi kesinlikle öyle hemen çıkıcam salıcam kendimi :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...