21 Nisan 2020 Salı

MEYDAN OKUMA 16/7

Ay bu meydan okumalar çok hızlı ilerliyor ve her gün yazmamı sağlıyor. Bazen günde iki üç yazı yazıp kaydediyorum bazen de çocuklar uyuduktan sonra yazıyorum yani yazabiliyormuşum sevgili okurcum. Tembellik yok.
 Gönder gelsin sıradaki soru.
7. Hangisini tercih edersin ? Gün doğumu mu ? Gün batımı mı ?
Şimdiiiii aslına bakarsanız ben gündüz insanıyım. Geceleri sadece yaz mevsiminde seviyorum kışları içime ufunet basıyor :D Amma velakin Gün batımını seçiyorum çünkü harika batmıyor mu Allahasen. O renkler o dünyanın almış olduğu altın rengi muhteşem muhteeeşeeem. Bir de Türkiye de en güzel gün batımını izlemiş insanım. Biliyorsunuz güneş ülkemiz de en son Gökçeada da batıyor :)




 Sizin neleri seçtiğinizi zevkle okuyacağım :) Bu arada telefondan okuyorum ama yorum yazamıyorum galiba aaağ :(
Çok dip not: Görseller bana ve Gökçeadaya aittir :D

9 yorum:

  1. Meydan okumamız çok iyi gidiyor harika düşünceler ve yazılar yazılıyor her gün tek sıkıntı hepsine yetişememek yorum yapmamak,günbatımı harika görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kiremithanem,
      bende o kadar memnunum ki durumdan ama dediğim gibi sanırım yorum yapamıyorum aslında yazıyorum ama gitmiyor :( arada pc başına geçip hem yorumlara cevap veriyorum hem de aklımda kalan yazılara yorum yazıyorum. teşekkür ederim güzel yorum için :)

      Sil
  2. görseller çok güzel güneş gerçekten de güzel batıyor ama doğuşu da harika bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili uzmanamator;
      çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için bence de her ikisi de harika :)

      Sil
  3. sevgili ilkay özgür,
    çok teşekkür ediyorum güzel sözlerin için :) ben de kesinlikle çok çok fazla gün batımı izlemişimdir :)

    YanıtlaSil
  4. Şahane kareler bayıldım 😊🌸 Ah ah Gökçe Ada görmek istediğim yerlerden biri 😊🌸 gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sessizkaldım;
      bak kesinlikle gitmelisin doğası manzarası her şeyi harika ben bir ada aşığıyım :)

      Sil
  5. Fotoğraflar gerçekten çok hoş. Ben de gün batımını severim. Gün doğumu için erken kalkmak lazım ki hiç benlik değil :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      kesinlikle ben de o kadar erken kalkamam :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...