20 Nisan 2020 Pazartesi

MEYDAN OKUMA 16/6

6. Günümüz de altıncı sorumuzla devam ediyorum sevgili okurcum.
Gelsin sorumuz o halde.
 6. Son günlerde sana ilham veren ne okudun, izledin, gördün ya da dinledin ?


Bana bu aralar ilham veren Ayşe Kulin'in füreya kitabı. Harika bir başarı öyküsü şiddetle tavsiye ediyorum. Kırk yaşından sonra ben ne yapabilirim ki sorusunun cevabı bence. Bir de Ayşe Kulin'in kendi hayatını anlattığı Hayal Kitabı çok çok tavsiye...
Bu ara pek bir şey izleyemiyorum. Malumunuz evde çocuk çoluk bol bol trt çocuk, paw petrol efenime söyleyim peppa pig falan filan :D
Ne dinliyorum bolca yeni keşif mesela Kahraman Deniz mesela Cihan Mürtezaoğlu... Sonra klasiklerim Mabel Matiz, Sezen Aksu, Tarkan karma albümü :D Yabancı sevmiyorum ama türk müziğinin her türüne bayılıyorum. Sanat müziğinden halka.. Rapten popa.. Müzik kültürüm iyidir var mı sizinde böyle yeni keşfettiğiniz sanatçılar :)

9 yorum:

  1. Kitabı merak ettim mutlaka yorum ve alıntılar istiyoruz :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili kiremithanem ;
      iki kitapta çok etkileyici mutlaka okumalısınız :)

      Sil
  2. Füreya Koral ilham veren bir isim sahiden. Meydan okumanın bu maddesiyle çok örtüşmüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili klio'nun şarkısı;
      ah Füreya füreya ne hayattı ama gerçekten çok başka bir başarı ve azim öyküsü...

      Sil
  3. Kitabı okumadım ama denk geliriz muhakkak 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili uzmanamator;
      şiddetle tavsiye ediyorum biyografik roman seviyorsanız çok çok iyi bir eser :)

      Sil
  4. sevgili ilkay özgür;
    o kadar akıcıki dili özellikle şu karantina günlerinde çok iyi gidiyor tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Ayşe Kulin'in yazarlık hayatı ilham verici gerçekten. Can Yayınları'nın sahibi Erdal Öz ona yazar olamayacağını söylüyor. İlk kitabını 45 yaşından sonra yazıyor ve şu an Türkiye'nin en çok satan okunan yazarlarından biri. Biz de 30 yaşından sonra her şeye geç kaldığımızı düşünelim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili şule;
      hele ben ikinci çocuktan sonra gerçekten çok her şey bitmiş gibi hissetmiştim hayal kitabı o kdar iyi geldi ki :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...