20 Mart 2023 Pazartesi

DİŞÇİ KOLTUĞU

 Hello sevgili okurcum.

Bu kız bugün tam 3 adet diş dolgusu yaptırdı hem de vız vııııızt sesleri eşliğinde.

Şimdi gelelim hikayemizin en başına. Genel olarak düzenli yapıda ve beyaz dişlerim vardır. Hatta birçok insandan da iltifat almışımdır. Sanmayın kendi kendime gelin güvey oldum :D

Neyse sevgili okurcum güzel de bakarım dişlerime fırçalarım gargara kullanırım falan. Ama bir kaç yılda bir diş taşlarını temizletmeye giderim. Uzun süredir bu durum beni rahatsız ediyordu en yakın tarihe randevu aldım.

Doktora gittim ve beni röntgen çekimine yönlendirdiler. Sonra tıpış tıpış doktorun yanına doktor filmi inceledi ve dedi ki ohooo bir sürü çürük var.




Önce şaka yapıyor sandım çünkü ne gözle görünür bir şey var ne de ağrı. Ama gayet de gerçekçiymiş sevgili doktor hanım.

Meğer benim diş aralarım hep çürük olmuş çok önemli değil ama ilerisi için tehlikeli bir durum mutlaka temizlenmeli dedi, oturduk mu dişçi koltuğuna.

Tesadüfen gitmesem hayatta aklıma gelmez çürük dişim olacağı. Şu ana kadar altı diş dolgusu yaptık daha 6 diş daha var Allah'ım ne fena yani durum.

Sen sen ol sevgili okurcum dişlerini ihmal etme. Benim en büyük hatam diş ipi kullanmamak. Hoş şimdide her gün yapmıyorum neden çünkü üşengecim.

İşte böyle sevgili okurcum daha iki kere daha gitmem lazım. 

Ramazan arası veririz bir sonrası Allah kerim.

Dişçiden her döndüğümde Firdevs Yöreoğlu gibi dolanıyorum ortalıkta konuşurken bile narkozdan ağzım kayıyor :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...