28 Mart 2023 Salı

İFTAR - SAHUR

 Hello mello pek sevgili okurcum.

Yıkılmadım ama ayakta da değilim.

Allah daha nice Ramazanlar görmeyi oruçlar tutmayı bayramlar yapmayı nasip etsin inşallah ama ben her Ramazan resmen yardırıyorum :(

Bu sene de öyle oldu ki benim eve varmam 19:00 iftar hazırlığı için sadece yarım saat kalıyor bana ki çok acı :(

Bende hep bir gün öncesinden hazırlamaya çalışıyorum fakat iftar yaptıktan sonra yemek yapmak tam bir felaket.




Sonra hemen uyumaya çalıyorum tabi ki bir milyon iş hallettikten sonra. Sahura da kahvaltılık bir şeyler hazırlıyorum genelde sonrası bir uyur gezer hali gün içinde rüyada gibiyim hep. 

Ama yine de her şeye rağmen Ramazan ayının büyüsünü çok seviyorum. Hele de bir arada yapılan iftarları.

Siz de durumlar nasıl oruç sahur nasıl gidiyor.

5 yorum:

  1. maşallah sanaa :) herşey çok pahalı zaten yakında toptan oruc tutcaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili deep;
      ah ah ne olcak halimiz bende bilmiyorum be deep

      Sil
  2. çok teşekkür ediyorum ilkay :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten yoğun geçse de Ramazan ayının havası bir başka oluyor:)

    YanıtlaSil
  4. Blogunuz çok güzel.. Sizi kendi sayfama da beklerim https://lensfiyatlari.com.tr/ :) İyi günler dilerimm..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...