15 Mart 2023 Çarşamba

GÜNEŞLİ GÜNLER

 Houuf vallahi...

Güneşli günlere bile sevinemediğimiz zamanlardayım :(

Elim her musluğa gittiğinde hemencecik kapatmaya çalışıyorum.

Güneşli her gün Allah'ım ne olur güzel yağmurlar yağsın diye dua ediyorum.

Ülkemin bir tarafı kuraklıkla kavrulurken bugün bir tarafını seller vurduğu haberini aldık.

Doğa resmen teker teker bedel ödetiyor...

Yani tamam diyorum iyiyiz daha iyi hissediyoruz biri çıkıyor şu gün bir felaket olacak ya da İstanbul depremi 9.0 şiddetinde olacak diyor. 

Anlıyorum belki de biran önce önlem alınması için çabalıyorlar çok da haklılar ama ya bizim durumumuz. Bir türlü toparlanamayan psikolojimiz.




Her gün yeni bir felakete uyanır olduk. Sürekli tetikteyiz felaket senaryoları yazıyoruz. Yaşamak bu kadar zorken zaten bir de bu insanlar var.

Biraz kafam dağılsın sosyal medyada bir şeyler paylaşayım dedim toplasanız 200 takipçim falan var. Bir kaç tarif paylaştım bu asmr video diyorlar hoşuma gitti bende kafam dağılsın diye çektim. Geçenlerde bir tanıdık maşallah çifter çifter kırıyorsun videolarında yumurtaları dedi. Önce şaka yapıyor sandım hani et vb. ürünler paylaşsam tamam da alt tarafı kek yapmışım. Yahu benim 200 takipçim hep arkadaşım akrabam zaten kime neyi özendireyim ki herkes kek yapar yani insanın kafa dağıtmasına bile izin vermiyorlar.

Ancaaa eleştiri...

Neyse kısa bir iç döküştü üzgünüm sevgili okurcum.

Tam mutlu şeyler yazayım diyorum olmuyor coğrafya kader arkadaş yapacak bir şey yok.


4 yorum:

  1. Hoşgeldiniz. Hepimiz aynı durumdayız birbirimize içimizi döküp rahatlamak istiyoruz. Yazın biz okuruz. Sevgiler Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoş buldum. Hülya hanım yorumunuz ilaç gibi geldiği çok teşekkür ediyorum güzel düşünceleriniz için.

      Sil
  2. Biraz ilginç bir yorum olmuş. Bende de var böyle yorumlar, Allaha havale et geç..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili yüreğimin iklimi,
      Kişi kendinden bilir işi gibi geliyor bu durum bana. Allah herkesi kalbinden sorsun ne diyeyim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...