18 Ekim 2024 Cuma

SEVGİLİ GÜNLÜK - 15

 Bloğumu hep özlüyorum.

Sanırım kapatmama nedenim bu.

Hala okunuyor oluşu kısmında da şaşkınım.

Bana yazma isteğini geri veriyor.

Ne kadar uzun zaman oldu sevgili okur. Çocuklar büyüdü mevsimler değişti. Kimler geldi kimler geçti.

İçimizde kocaman bir boşluk ile birlikte yaşamaya çalışmak da en zoru.

Sanki hala oradaymış gibi. Uzak bir yere gitmişte dönecek gibi...

Ama yaşıyoruz. Gülüyoruz geziyoruz eğleniyoruz. Yaşamak zorundayız gülmek ağlamak zorundayız. 

Neler mi oluyor son zamanlarda.




Küçük oğlum bu sene 1. sınıfa başladı. Yeniden aynı sürece şahit olmak tuhaf ilkine göre hep daha sakinim tecrübesizlik gerçekten çok kötü çok çok kötü.

Eşim ufak bir kaza geçirdi dizi döndü bir kaç aydır bununla uğraşıyoruz. Sanırım tedavisi biraz zaman olan bir süreç. Sabırsız bir eşim olduğu için biraz kafalar gidik bu ara.

Çocuklar hala bebeklik yataklarını ve mobilyalarını kullanıyorlardı. Okula başladıklarında bu sürece gireceğim diyordum kafamda sürekli bir erteleme halindeydi bu düşünce.

Ama ikisi de ödev yapmaya başlayınca el mecbur yeni oda yapımına girdik. Sonunda süreç dün tamamlandı ve çocuklar göçebe yaşama son verdi.

Kitap okumaya çalışıyorum. Geçen yıl sadece iki kitapla kapatmışım bu sene bunu yıktım şükür. Asya tarzı kitaplara gidiyor bu ara hep elim şükür dizileri gibi kitapları da içimizi ısıtan türden.

Gelecek hafta bu kız 34 yaşında olacak. Uzaktan kendime bakınca inanamıyorum çünkü içim hala o kadar genç ki. Sürekli kendimi kırtasiyede ıvır zıvır alırken buluyorum. Boya kalemlerine bayılıyorum. Elbiselerden eteklerden çok hoşlanıyorum. Geçen acaba yaşlanınca nasıl giyinirim eleştirirler mi beni gibi bir düşünce ile buldum kendimi.

Hof sosyal medyada çok vakit geçiriyorum. Haddinden fazla hakkettiğinden fazla gözlerime yazık ama bağımlılık resmen.

Ve yepyeni bir bağımlılığın kızıl goncalar. Bu diziyi izleyebilmek için pazartesi akşamları beni ve gayretimi görmenizi isterdim :D Tabi ki Cünzey fanıyım amma velakin en sevdiğim karakter Sadi Hüdai. :D

İşte böyle sevgili okur. Umarım oralarda bir yerlerdesin ve bu yazıyı okursun. Şöyle oturmuşuz

da son zamanlarda neler oluyoru anlatmışım sana sahi sen nasılsın ne var ne yok oralarda.

1 yorum:

  1. Bloğun böyle tatlı bir yönü var cidden. Ben eski bloğumu silmek zorunda kalmıştım. Çok üzücüydü benim için. Duramayıp yeni bir blog açtım bu nedenle. Bilmiyorum, insana evi gibi geliyor sanki. Bana öyle geliyor blog. Hayatımda göstermediğim yönlerimi bile blog okurlarım görmüştür. Bundan herhalde. Tamamen kendim olabildiğim bir yer derdim blog için. Kendimiz olabildiğimiz şeyleri yapmak hep çok güzel bence. Siz de aman boşverin. Marjinal teyze derler ileride de :) Eşinize geçmiş olsun, çocuklarınıza iyi dersler, size kolaylıklar dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...