28 Haziran 2019 Cuma

JANE AUSTEN KİTAP KULÜBÜ

Ya inanır mısınız bilmem ama bu iki çocuklu halimle bir de utanmadan kitap kulübüne gittim :D :D
Aranızda austenzede yi takip etmeyen var mı yoksa vallahi darılırım :) Çok çok severek takip ettiğim bir blogtu ve tabi ki Jane Austen... Hangimiz sevmedik Bay Darcy'i !!!!
İlk kitap kulübü yazısını okuyunca o kadar heyecanlandım ki gidemeyeceği mi bile bile bende gelmek istiyorum yazdım. Malumunuz daha Kerem minnak o zaman. Hadi dedim bari ikinci toplantıya gideyim yok o zaman da ek gıda ya yeni başladık cesaret edemedim. Sonra 3. toplantı ve gurur ve ön yargı kitabı ( burada yazarın gözünden kalpler fışkırıyor !!!! ) o gün belim tutuldu :( O kadar üzüldüm ki tam her şeyi ayarlamıştım çocukları annemi :( Ama ne oldu toplantı iptal (hahahaahah) ama vallahi benden ötürü değil... Nazarım falan da değmedi ( ahahahahaha)
Neyse hasılı velkelam geçen cumartesi yine her şeyi ayarladık ve düştüm galata yollarına. Dedim ki biraz erken çıkayım gideyim bir kahve içeyim. Ne oldu biliyor musun sevgili okur her zaman yarım saat süren yolu bir saatte gittim. Ve neredeyse toplantıya son anda yetiştim. Bazen nefretliksin İstanbul !!!!
Neyse son anda bir buzlu kahvede çaktım yanıma ve koştum galata performa :) Ay o kadar güzel ki eski bir ev insanlar gelmiş tek çocuklu ben :(
Neyse bana o kadar iyi geldi ki anlatamam insanlarla sosyalleşmek konuşmak çocuklardan bir nebze olsun uzaklaşmak (uzaklaşamadı !!!)

Eğer istanbuldaysan ve Jane Austen seviyorsan mutlaka gelmelisin. Austezede harika bir kulüp başkanı kitapları anlatırken yaşıyor sanki her şeyiyle hakim konuya. İnsanlar da o kadar tatlı ki hatta bir erkek arkadaşımız bile gelmiş ki bu bizi hayrete düşürdü. Bir daha ki toplantıya gidebilir miyim bilmiyorum ama ikna kitabına mutlaka giderim yani inşallah. Çünkü gurur ve ön yargıdan sonra en sevdiğim kitabıdır. Toplantı da karakterleri inceledik olaylar üzerinde durduk bolca bay darcy den konuştuk. Bir ara filmi izleyecektik ama teknolojinin gazabına uğradık. Ben biraz erken ayrılmak zorunda kaldım malumunuz çocuğum çoluğum var :)

İşte austenzede dilinden kitap kulübü yazısı tık tık diğer yazılarda bloğunda mevcut şimdilik hoşça ve huzurla kal sevgili okurcum...

4 yorum:

  1. İstanbul'da olsaydım kesinlikle kaçırmazdım. Sizi beğeniyle takip ediyorum. Sanki ben de oradaymışım gibi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah keşke olsaydınız hem ne güzel tanış olurduk :) çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için :) umarım diğer toplantılara da gidebilirim...

      Sil
  2. ha haaa yaaa yine çok kıkırdadım yaa ha haaa :) austen bi taneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değil miii değil miii :) seni de bekleriz kitap kulübüne :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...