18 Haziran 2019 Salı

YENİ SEZON !

Herkese ama herkese kocaman bir merhaba hem de yaz dolu :)
Delirmeden yoldan çıkmadan depresyona girmeden iki çocuğumu evde bırakıp işe geri döndüm ! 
Zor oldu tabi sevgili okur ama işte geldim buradayım nasıl özlemişim bloğumu anlatamam :)
Umarım yine bol bol yazı yazabilirim ve sende oralarda olursun...
Öncelikle böyle bir giriş yapmak istedim diğer yazılarım ise yavaş yavaş gelecek :)
10 aydır yokum dile kolay ohooo neler neler yaşayıp geldim...
Ama iyiyim çok şükür çocuklarda iyi umarım senin tarafında da her şey yolundadır...
Şimdi kısa bir ara verelim ve esas yazılarda görüşelim sevgili okurcum :)



12 yorum:

  1. hoşgeldin Hoşgeldin canım benim bende merak ettmiştim seni 😊 çok sevindim senin adına canım benim 😊🌸 seni görmek çok güzel yeniden mahalle de 😊🌸 hayırlı olsun işinde inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa şükür rabbime şu blog aleminde beni merak eden birileri var :) çok teşekkür ederim güzel sözlerin için yine bol bol görüşelim :)

      Sil
  2. O zaman yeniden hoşgeldin:) Gelsin yeni yazılar :)

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin. Yazılarını merakla bekliyoruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş buldummm :) ben de o güzel yorumlarınızı :)

      Sil
  4. :) hihi ne neşeli dönüş böyleee :) bi de çocuklara kim bakıyoooo sen işteykeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım anam garip anam çilekeş anam :D :D annem çok şükür ki genç bana her konuda çok yardımcı oluyor çok şükür :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...